Lite foton

Nu har jag varit ute och fotograferat lite igen.

Blog Image

Denna krokus växer för sig själv på vår gräsmatta. Här snöade det för fullt så det la sig ett lager i lördags. Igår söndag var jag ute och fotograferade lite. Det blev bl a denna krokus.

Blog Image

För några dagar sedan tog jag denna bild på en röd blåsippa som växer i vår syrénhäck.  Jag låg på mage på gräsmattan med huvudet inne i häcken, måste ha sett rätt roligt ut.

Blog Image

Detta är en närbild av en gammal harv som ligger undanlagd på vår gård.

Jag har scrappat lite också i helgen, men det är inte avfotograferat ännu, så det får komma senare.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Å va jag blir avundsjuk på din kamera.....
Jag har kommit på vad jag ska önska mig när jag fyller........ ;o)
Sen beror det ju mycke på den som håller i kameran åxå :o)

2008-04-14 @ 11:58:06
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Emma

Hej Hoppas du du mår bättre.Linus har öroninflammation igen. Tjing

2008-04-14 @ 13:53:58
Postat av: Emma

Hej igen det förra meddelandet var meningen till Jeanette trodde jag var inne på hennes blogg. fina kort du har tagit. ses på onsdag

2008-04-14 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0