Fredag och ledig.

I fredags var jag ledig. Jag var hemma och bara hade det gott. Scrappande ett par LO:s när posten kom med nya saker. Bl a ett till en tävling hos Skaparlusten som sponsrar denna veckas "ett litet ord". Fick se det på torsdag och man behövde ha månadspaketet för september för att vara med. Jag mailade dem och frågade om man måste det och de erbjöd sig att skicka paketet snabbt. Och på fredag hade jag det hemma. Det kallar jag service. Tack Ilona.

Bidraget blev klart och kommer att laddas upp här senare, tror inte jag får göra det än.

Men när jag ändå höll på och hade färdigmatchade saker runt mig så blev det en LO till. Denna till  veckans ordutmaning i Ett litet ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0