Ett litet ord # 11

Är nu hos sonen och lägger in mitt bidrag till Ett litet ord #11. Mitt internet hemma fungerar inte igen och har inte gjort ordentligt sedan i onsdags. Har blinkat till lite då och då bara. Det är så tröttsamt med detta.

Här kommer mitt bidrag, jag fortsätter med kort från när sonen var liten:

image195

Bästa vänner

Texten står på tagen som är instucken bakom det övre fotot. Eftersom fokusfotot var så stort så fick det inte plats annars.

Du och Tanja var bästa vänner. Hon var knappt 3 år när du blev föss. Hon var din lekkamrat genom de 10 första åren, då det inte fanns andra barn nära. Du fick göra nästan vad som helst med Tanja. Här är du 1 1/2 år och ni leker på gräsmattan. Nackehultet 1983-06-27.

Allt material till denna LO är från månadspaket september från Skaparlusten, utom en liten bit Frottéband i tagen som kommer från Panduro.

Detta är första gången jag har lagt rubriken på ett foto. Den är utskuren med CraftRobon i Words typsnitt Ariel (bold).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0