En swapp är klar

I torsdags kväll satt jag och stansade ut över 100 st svarta spindlar till en bytes-swapp jag är med i. Verkligen i sista stund, då det var slutdatum på fredag. Men klara blev de och iväg kom de. Lite mardrömsvarning:

image172

Denna swappen gällde att stansa ut 10 st till 10 andra av en die man har som är retired. Det blev spindlar för min del. Nu väntar jag på att det skall dimpa ner ett kuvert med massa annat utstansat godis.

Jag är dessutom med i en swapp där man skall göra 6 st ATC (Artist Trading Card) som skall handla om Godis. De är också klara, men jag visar dem inte ännu. De skall var inskickade till den 15 sept och kanske gör jag om dem, för jag är inte direkt nöjd med dem. Har aldrig gjort sånt förut.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ska bli intressant å se vad du får för något :o)

2007-09-01 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0