Nya papper

Idag var jag inne hos Dekorera med Mera i Färgelanda och kikade om de nya papperen från Maja Design kommit.
Det hade de! De hade kommit in under dagen.
De är alldeles, alldeles underbara. 9 st papper med jultema.

Naturligtvis kunde jag inte låta bli att köpa ett av varje. Frågan är om jag vågar använda något av dem eller om jag bara skall sitta och titta på dem, så fina som de är.

De finns inte upplagda på hemsidan ännu och fotot jag tog på dem är INTE bra, så jag kan tyvärr inte visa dem ännu, men de som skall till Karlstadsmässan kan spara lite pengar till deras monter, det är de värda.

Edit:
Såhär ser papperen ut.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Papperen va underbara!!!!!

2007-10-25 @ 07:57:08
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Annika

Ja, jag köpte några på mässan. Verkligen fina papper!

2007-10-28 @ 12:13:11
URL: http://annjo3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0