Lite gammalt skapat

Har ingen pyssellust idag, men kom på att jag hade en del som jag inte har visat.

image203
Här är dopkortet jag gjorde. Fotade det på en helt hopplös bakgrund så jag har försökt beskära bilden. Den är verklien inte bra, men efter önskemål kommer den med här i alla fall.

image204

Beställningskort (från mamma) som min kusin fick när hon fyllde 50. Visste inte riktigt om vi vågade ta detta kort med trollet, men det blev hur lyckat som helst. Hon samlade på troll, något vi inte visste.

Baksidan:
image205

Sedan ytterligare ett beställningskort:

image206

och en liten enkel baksida:

image207

Ett beställningskort till en sjukling. Här var det bråttom, så det gick undan och blev lite enklare.

image208

Jag har stämplat motivet först på Cardstocken och chalkat, sedan på gult papper till huvudet, kudde och fötter, så på rutigt papper till kudde och fötter och till sist på grått till fötterna. Det blev lite Paper piercing av det hela.

image209

På insidan har jag skurit ut katten med Craft Robon och biet-stämpeln kommer från Magnolia.

Så till sist kommer mitt bidrag till tävlingen som jag skickade in i söndags. Nu är den avgjord, så nu kan jag publicera bidraget. Jag vann ju inte, vilket jag iofs inte vänta mig heller, men skickar man inte in så har man ju inte heller chansen.

Här är sonen tillsammans med sin farmor när hon fyllde 65 år.

image210

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men du va fint dopkortet blev,jättegulligt.
Å va fräckt symones kort blev,det gilla jag.
Gullig krya på dig figur.
Lo:n blev ju jättefin på Farmor.
Du har värkligen hitta en hobby som passar dig :o)
Kram Jean......

2007-10-05 @ 09:41:52
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Chruss

Vilket läckert dopkort!!!

2007-10-06 @ 13:58:00
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: fia

vilka jätte fina barn 7baby kort
helt under bara . kul att se.

2007-10-26 @ 19:53:55
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0