Sonen 26 år och så lite gnäll

Jisses, Sonen är redan 26 år. Det innebär väl att jag börjar bli gammal antar jag.

Vi var en sväng ut till honom på fika. Smarta jag glömde ta med kortet jag gjort till honom. Därför lägger jag det inte här heller, innan jag har varit och lämnat det till honom.

Här snöade det igår kväll. Det låg säkert minst 5-6 cm snö igår kväll. I morse regnade det, så en del har försvunnit, men inte allt.

Nu är det riktigt trisst väder. Jag längtar till våren. Gillar verkligen inte vinter.

Kroppen mår inte bra av kyla och väderomslag. Värken blir värre och tröttheten också. Så som jag skrev på LO:n igår, så längtar jag efter våren.

Fast jag vet att det är flera månader dit. Månader som jag mest upplever som en transportsträcka. Det är bara att försöka att stå ut.

Isch jag gnäller. Skall sluta med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0