Nya LO.s som jag gjorde igår kväll.

Eller jag började på den första i förrgår och den blev klar igår. Här är den

image244

Papperet fick jag i vinsten från Karlstadsmässan. Det var ju som gjort för att göra en LO med vår prickiga hund Sickan.  Hon var ju inte någon dalmatiner, utan en skånsk terrier, men vit med svarta prickar och min första hund som jag fick när jag var 10 år.  S.et är avritat från en chipboard i röd Bazill Bling. Garn från Basic Grey (båda)

image245

Igår gjorde jag också denna om Ruth med bilder från hennes sista sommar (i fjol). Alla papper kommer från DCWV Cat Stack. Quickutzen har gjort löven och rubriken (indigo classic).

Båda dessa är rätt enkla och snabba att göra.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!!
Vad gullig LO på Sickan,det papperet va ju som gjort för den.
Å så gammla "Rutan" hon va en riktig linslus,gör sig bra på alla kort.
Ska sätta mig nu å montera stämplar,orka inte igår.
Ha en bra helg.
Kram Jean....

2007-11-17 @ 10:48:56
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Lilo

Jättefina layouter och bra val av papper till fotona. =)

2007-11-19 @ 10:57:56
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0