Extrautmaning # 18 Positiv

Idag var det återigen en extra utmaning på ell litet ord. Ordet idag var POSITIV. Efter lite funderande hit och dit lyckades jag få ihop en LO idag också. Kanske blev det denna för att sonen just idag fyller 26 år.

image250

Rubrik:
En positiv nyhet

Texten står till vänster om fotot och lyder:
5 April 1981
Vi har nyligen konstaterat att vi nog kommer att bli föräldrar i slutet av november. Många tankar rör sig i huvudet. Jag är 23 år, är gift och vi har eget hus. Är utbildad läkarsekreterare och har fast jobb. Ändå mycket att tänka på. Bl a stackars barn, bli född i slutet av året. Detta var inte planerat, men änndå så roligt. Tänk, vi blir en riktig familj, mamma, pappa och barn.

Jag har använt papper från Rustle Pickle och blå Bazill, samt spillbit av beige cardstock. TIll rubriken har jag använt Quickutz Typist. Jag har skurit i grundpapperet och stoppat in foto och fotomatta  under det utskurna.


Kommentarer
Postat av: madeleine

vilken historia att komma ihåg. gillar att du skrev i dåtid! layouten är finstämd i färgerna också.

2007-11-26 @ 10:08:53
URL: http://ettlitetord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0