Ett litet ord # 19 Tack

Igår fick jag klart denna LO till veckans andra ord.

image241

TACK TOMTEN

Efter att först ha varit rätt avvaktande till den konstiga figuren (du tycks ha glömt den sedan i fjol), hjälpte du sedan Tomten att dela ut julklapparna för han var ju så gammal och trött.
Innan han gick tackade ni varandra och han fick också en försiktig kram.
Ödebyn julafton 1985.

Rubriken är skriven med glitterlim på en Chipboard från Bazill. Jag har även lagt glitterlim runt kanten på den. Annars är det bara svart Bazill cardstock som grund och journalingrutan har jag ritat själv, först på ett vanligt vitt papper som jag sedan koiperat över till gul och röd cardstock. Lite glitterlim har jag lagt på rosetten också, även om det inte syns här.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Snygg den blev......

2007-11-13 @ 21:01:59
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0