Ett litet ord # 18 Själv

Här kommer mitt bidrag till det första av veckans ord. Gjorde den klar i morse, fotade och skulle sedan tanka över. Men när jag öppnar kameran fanns inte SD-kortet isatt. Det finns lite minne i kameran så det var använt. Vad trött jag blir. Har haft väldans sjå att få över fotona till SD-kortet för att sedan få över dem till datorn. Kamerasladden är såklart på vift. Men till sist så...

image240

Du sitter själv

Den 12 juni 1982, när du var ca 6 1/2 månad, satt du själv utan stöd för första gången.
Det gick riktigt bra.
Fler tänder var nog på väg också, med tanke på hur ärmarna ser ut.
Nackehultet, hallen uppe.

Jag har använt ett papper från DCWV  RockStar Stack där det ljusa mönstret är flossat, jätteläckert.
Jag har sedan skurit ut ovalerna och satt fotona på baksidan (detta delvis för att detta är orginalen som skall tillbaka till det gamla albumet när kopiorna finns på plats.)
Textrutan är en av de utskurna ovalerna som jag använt baksidan på.
Sedan har jag skurit ut en storlek större oval i svart cardstock och limmat runt på framsidan.
TIll detta har jag använt Colozzle (som fått ligga och vilat länge nu)
Rubriken och stjärnorna är utstansade med Quickutz. Eliza mini är alfabetet.

Det ser jättesnett ut, men det beror nog på att jag skevade bilden för att få raka kanter på den.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härlig färg,den gilla jag.

2007-11-13 @ 21:03:04
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0