Ett litet ord # 17 Längtan

Denna LO gjorde jag i lördags på scrapträffen. Paula från Dekorera med mera var där med sina grejer. Eftersom hon även sponsrar detta ord, tyckte jag det passade perfekt att använda papperen hon säljer från Maja Design. Jag har använt ett rutigt från serien Skolstart som heter Rast och ett rödaktigt från serien Skördetid som heter Safta.

De matchade varandra och fotona bra tyckte jag.

Såhär blev LO:n som dessutom är gjort efter en LO som vi hade lift-tävling på i lördags. De ndeltog, men vann inte. Det var så många fina bidrag.

image233

Rubrik:
Efter lång längtan.

Jag har blurrat bort ansiktet på maken. Han vill inte var med på nätet.

Texten är dold bakom fotot på en stor grön tag, där jag skrivit på båda sidor för att få med allt. Texten mailas till Ett litet ord.

Detta blev förstasidan på en dubbel-LO.

Bandet jag använt både på denna och den förra har jag fått i en påse med band jag köpt på Tradera, så jag vet inte var det kommer från, men det passade både i förg och med texten på tyckte jag. Dessa 4 knappar är inköpta på  en loppis. En rätt stor påse med knappar för 15 kronor.

Jo, och så är LO:n inte så sned i verkligheten som den ser ut här. Fotograferingen blev verkligen helkass och jag gillar inte att skeva bilden för mycket.

Kommentarer
Postat av: madeleine

snygg och roligt att du använt dig av dekorera med meras papper!

2007-11-06 @ 22:08:26
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Den blev gôr fin med det papperet,passa jättebra i varann.

2007-11-07 @ 12:38:00
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0