Ett litet ord # 16 Ny

Denna vecka var det två små ord. Idag har jag (äntligen) gjort klar LO nr 2 jag började på i lördags. Det var bara lite glitter och rubriken som skulle limmas dit. Hur svårt kan det vara? Nä just det, det var ju bara det, så det är lugnt, men idag är det redan tisdag och det skall lämnas in, så jag fick äntligen ändan ur och fick gjort klart det sista ikväll. Typiskt och som vanligt blev det då fotografering i lampljus inomhus med blänk och allt.

image232

Detta är fortsättningen på en dubbel tillsammans med ord # 17.

Rubriken:

en ny traktor

Journalingen står bredvid fotot på den röda fotomattan. Den tänker jag maila in till Ett litet ord, då den syns dåligt här och jag vill inte skriva ut den i klartext.

Jag har använt papper från MajaDesign som jag köpte av Paula på Dekorera med mera. Jag har också använt blommor och blad från Prima och glitterlim från stickles.
Efter fotograferingen har jag lagt till lite floss runt blommorna och ner på det nedre högra fotot. (som på ord 17 ovan)

Kommentarer
Postat av: madeleine

så kul att du gjorde en dubbel av orden!

2007-11-06 @ 22:11:17
URL: http://ettlitetord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0