Valborg och Första Maj och så EFIT!!

Ja, nu har denna helg passerat. Har inte gjort något speciellt. På Valborg jobbade jag och igår gick jag mest ut och in och fick inte gjort något någon stans.

Idag är det EFIT, dvs Ett Foto I Timmen. Jag har för första gången varit med på det. Inte helt enkelt att komma ihåg, eller att inte känna sig pinsam under ett möte när jag tog fram kameran och tog ett foto mitt uppe i. Undrar vad de tänkte. Dessutom ställde jag mig utanför affären och tog ett foto på skylten och några som gick förbi tittade något undrande på mig.  Bilderna får komma i morgon. Jag har ju någon till att ta innan dagen är helt slut.

I kväll (efter att vi varit på redovisningsbyrån och deklarerat) så har jag faktiskt också gjort klart en LO som legat LÄNGE och väntat. Texten skrev jag redan i somras och fotot är också taget i somras. Det har bara inte blivit att jag gjort något av det. Den är viktig för mig så det var viktigt att papper och annat skulle bli rätt. Nu vet jag inte om jag lyckats, den känns lite oblananserad, men nu är det i alla fall gjort. Den får ligga att torka tills i morgon den också, så får jag fota den i dagsljus när dimention glaze:t torkat. (stavas det så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0