Skapat lite

I måndags gjorde jag denna LO om min son när han var liten. Yes, det är faktiskt en videokamera, som man måste ha kopplad till videon med lång sladd när man skulle spela in, då den inte hade plats för band. Utvecklingen går framåt :-)

I den lilla filmstrippen i hårdplast har jag monterat in en bit av ett foto. Det var den utsikt vi hade genom fönstret dit sonen filmar.

image53

Denna gjorde jag igår. Det är pappa och hans syskon som åker lådbil i slutet av 1930-talet. Min faster berättade också historien om hur lådbilen hamnade här. (Farfar behövde motorn som satt i)

image52


Idag har jag också scrappat en sida, men då det är för mörkt för att fota den nu, så får den komma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0