Scrappat IGEN!

Idag har jag gjort en LO till. Har flyt efter igår. Hittat fler LO:s på Scrappiz som jag antecknat och tänker lifta en del av.

Först läger jag dock in en som jag gjorde igår, fast inte fick in på Scrappiz, eftersom servern rasat. Idag när jag skulle få dit den (äntligen), så hade servern hunnit gå ner igen innan jag kom hem och fick fotat den. Kanske lika bra, fotot blev inget bra, blixten tog mitt i och dessutom är fotona från början tagna med Instamatic-kamera, så kvalitet är urusel. Rubriken skrev jag för hand, orkade inte varken slå på datorn eller ta fram QK igår kväll.

Tror jag avvaktar till i morgon med att fota den jag gjort idag, risken är att den inte heller går att få bra bild av.

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0