Översvämning

Ja, lite vitsigt kan man kanske kalla det för det. Jag fick nämligen igår ett stort paket med bl a papper, några stämplar , blommor och annat från Scraphuset. Idag kom avi att jag hade paket att hämta från Panduro (gjorde det på väg hem och det var också ett stort paket) och när jag kom hem hade också paket (3 st) från Scrap&Giftcorner kommit.

Så just nu är det lite översvämning med nya scrpagrejer här hemma. Men inte kunde jag motstå när dessa firmor hade rea inte.

Tur det är helg, så jag får sortera papper och annat i på rätta platserna. Problemet är bara att min pappersförvaring är full, så jag blir nog "tvungen" att scrappa bort lite där. Jag som flera gånger sagt till mig själv att jag inte får köpa fler papper innan jag har scrappat med de jag har. Då kan jag få köpa nya, men inte fler än de jag har gjort åt. Hmm, jag lär inte få köpa nya papper på flera år om jag skulle följa den regeln. Och DET blir ju lätt, nu när det snart är CHA i USA och det är flera nya kollektioner på väg. Har redan tjuvkikat och det ä flera jag gillar. Detta blir inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0