Midsommarsscrap

Jag har gjort 4 LO:s idag. Är riktigt nöjd med mig själv. 2 av dem är dock inte fotade ännu (för mörkt) men de 2 första kommer här, det är en dubbel-LO.

image71

image72

Texten i den lilla textrutan är inte klar ännu. Jag har skrivit med blyerts och tänkte fylla på med mera text när jag träffat mammas syskon i morgon. Har försökt att efterlikna taggtråd runt textrutorna. Lyckades det?

Bakgrundspapperet är Basic Grey Hang 10, textrutorna och rubruken är från ett papper jag köpt på Tiimari. Rubriken är utskuren med CraftRobon i typsnittet Black Rose som jag hittat på internet.

På första sidan under rubriken tycker jag att det fattas något, men jag kan inet komma på vad. Får se i morgon, kanske behöver jag fler textrutor om mostrarna har mycket info att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0