Mår inte så bra nu

I flera dagar nu har jag inte mått så bra. Huvudvärk, lätt illamående och så den vanliga värken. Vet inte vad det kan vara som spökar, men nån särskild lust att göra nåt pyssel när jag kommer från jobbet har jag inte.
Fast jag i fredags fick 2 roliga brev/paket med posten.

Det ena var en vinst på Tradera. En hel låda full med band. Här har jag plockat upp och fotat en del av dem.

image69

Sedan har jag köpt dies till Quickutzen i en affär som skall sluta och därför hade bra priser. Det blev "bara några"

image70

Sedan har jag köpt mig en ny kamera också. Det blev en Nikon Coolpix S500. Och himlars så mycket snabbare den är än min gamla HP. Gamla och gamla förresten, den är knappt 3 år.

Så egentligen har jag ju all anledning att sätta mig och pyssla, men går det inte så går det inte.

Nu är det ju midsommar till helgen, så kanske orkar jag lite bättre då, när det är en extra dag ledigt.

Kommentarer
Postat av: Laila

Alltså nu måste jag ju bara säga...
Jag är inte ett dugg avundsjuk på ditt bandpaket från Tradera. *ljuger mig blå' :-D
Vilken härlig post du fått!

2007-06-21 @ 13:59:58
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0