Nya papper, Ny LO

Passar på att visa några nya papper jag köpt i veckan. Gick genasst hem och gjorde denna LO för att testa. Det var 12 st för 15 kronor. OK, inte cardstock-kvalitet, men rätt fina tycker jag. Samstämda och så i färgerna. Det fanns flera olika kit att välja mellan. De är inköpte hos den lokala glasmästaren som för en hel del scrap- och stämpelsaker. Dessutom massor av konstnärsmaterial.

Här har jag använt 3 st papper. Blomman är från en förpackning jag köpt i leksaksaffär, den matchade bra i färgen. Rubriken "1963" är stansad med Quickutz Vixen. Sen har jag använt lite Fluid chalk runt kanterna också.

image112

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan!
Tack för söta ord i min blogg! Vilken härlig LO! Papprena passar så bra till korten! Hur går det med Magnolias brudpar?
Kram/Lisa (Skruttan)

2007-07-23 @ 15:02:35
URL: http://skruttan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0