Ny Layout idag.

Efter att mest hela dagen bara njutit av första semesterdagen så har jag i eftermiddag åstadkommit en LO efter att ha tröttnat på att måla och klippa stämpelmotiv i flera dagar.

Kan väl inte säga att jag blev nöjd med den, men här kommer den i alla fall:image98

Jag hade en skiss liggande, vet inte om det är en skiss jag ritat av, eller om det är en LO jag ritat av för liftning. Pappersvalet gick fort som attan och jag tycker inte riktigt att jag lyckats, men vad katten; jag har en till kopia av fotot så jag får väl göra om den om jag känner att jag orkar så småningom. Har ju rätt många gamla kort liggande, så det är ju en del att skrappa.

I morgon är det dags för massage igen. Hoppas att det gör nytta så jag inte behöver åka till FInland. Jag ger det några gånger till innan jag avbeställer.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vaaa!!!!! Blev du inte nöjd?? Den blev ju jättefin.
Perfekt med färgerna.
Kram Jean.....

2007-07-10 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0