Ett litet ord #2 : MEN

På bloggen Ett litet ord har de en utmaning om att göra en LO med ordet MEN i.

När jag i veckan satt och scannade in gamla foton, så hittade jag ju ett på sonen ca 1 år gammal. Det har snurrat i mitt huvud sedan och rubriken på LO:en stod ju faktiskt på hans tröja:

LIK PAPPA MEN SÖT ÄNDÅ.

Så det fick bli en hastigt hopknåpad Lo om det till sist i kväll. Pga ljuset är fotot på LO:en uruselt, jag får ta ett nytt i morgon när det är dagsljus.

Edit: Bilden är nu utbytt mot en ny, något bättre.

image116

Texten lyder:

Inte kunde jag väl ha anat att texten på tröjan skulle stämma så bra! När jag nu (juli 2007) satt och scannade in dessa foton från 1982 började jag skratta för mig själv. SÅ TYPISKT! Där sitter Kenneth, snart 1 år gammal och bläddrar i Volvotidningen "Ratten". Naturligtvis blev hans första bil 16 1/2 år senare en Volvo. Den andra också!  PRECIS SOM PAPPA!
AO 070722.

Kommentarer
Postat av: madeleine

den här lo är helt underbar med sin historia!

2007-07-24 @ 23:25:10
URL: http://ettlitetord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0