Äntligen S E M E S T E R

JA, nu är det äntligen semester. Veckan som gått har varit hektiskt. Mycket kvar som behövde fixas på jobbet + att jag 2 ggr åkte 13 mil tor för att vara med på intervjuer av blivande ny kollega.

På kvällarna har det inte blivit så mycket pysslat heller. Jag har målat lite uppstämplade motiv bara och eftersom jag brukar måla med en färg i taget, så har jag inget färdigt att visa.

Jag har fått brev igen. Har varit med i en SWAP så jag har nu alla Bazills monopack (utom mina egna som jag inte minns var jag la när jag skickade in resten)

Igår var det EFIT (Ett Foto I Timmen). Jag försökte vara med på det, men har inte tömt kameran ännu, så bilderna kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0