Ledig och klippt mig

Idag har jag varit ledig från jobbet. Härligt! Tog sovmorgon och sedan har jag pysslat med lite av varje.

På eftermiddagen var jag hos frissan. Nyklippt och nytonad i håret är jag nu lagom till jul. Det behövdes!

Sista julhandlingen får vi försöka klara av i helgen. Det saknas några julklappar. Vadå, sista stund! Vi har ju hela helgen på oss!!!

Julkorten skickade jag idag också. De lär nog inte komma fram till jul, men det står Gott Nytt År på dem också ju, så de får väl vara nyårskort i stället.

Nä nu är det dags att sova. God Natt där ute!

Kommentarer
Postat av: Anki

Tjenare, ville bara önska dig en god jul och ett gott nytt år!Vi ses.

2007-12-23 @ 09:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0