Extrautmaning # 24 HOPP

Ett extra litet ord bjöds det på idag också. Där hade jag en idé direkt, men när jag kom hem kunde jag inte hitta fotona hur jag än letade. Det märkliga är att jag hade dem i min hand i helgen och nu är de väck. Jaja, det fick bli några liknande foton i stället. De jag tänkt på först var från en Motocross VM-deltävling på Glimmingen i Uddevalla som vi var på 1994 (tror jag). Där var det riktiga hopp.

Men i stället fick det bli dessa då. Dessa hopp är inte heller att förakta. Detta kommer att bli sida 2 av en dubbel. Jag hade 4 foton till från detta tillfälle. Eftersom det är Armens Lejon som åker mc i formationer, så fick det bli i gult och blått så som deras motorcyklar och deras dräkter är. De är kända för att åka mc baklänges. Häftigt. Troligen kommer jag att lägga till några gula lejon också. De är beställda, men inte levererade.

image266

Färgerna är alltså egentligen helt klar blått och ännu klarare gult. och i textrutan står det:

Sjusta knuttar har haft sin kortege från Trollhättan till Vänersborg, och på Sanden är det bl a uppträdande  av Arméns Lejon. De kör på Husaberg 400cc-cyklar och är bl a kända för sina baklängedkärningar i formation.
970816.

Jag får nog försöka få med på den andra sidan att vi var med och åkte i kortegen. Det är ju ett roligt minne att ha. ALLA dessa motorcyklar som körde i lång, lång kortege mellan städerna.

Asch, jag får nog göra om textrutan. Kom på att det ju bör stå att de faktiskt hoppar genom ringer som det brinner i. På det nedre kortet är de mitt i ringarna.

Kommentarer
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

2007-12-12 @ 10:26:35
URL: http://hzdesigns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0