Extrautmaning # 21 LUGN

Då var det dags för ytterligare en extrautmaning på ett litet ord. Ordet idag var LUGN.

Jodå, det har varit en lugn dag, ända tills jag skulle fota LO:n. Då kunde jag för mitt liv inte hitta kameran. Totalt puts väck! Så det blev till att plocka fram batterier till den gamla kameran och väcka liv i den.

Hoppas jag har lagt min nya kamera på jobbet (men varför skulle jag ha plockat upp den där?) Jaja, det ger sig på måndag. Annars får jag verkligen ut och leta....

Här är i alla fall dagens LO:

image259

Rubrik: Såja! LUGN OCH FIN

Journaling: Stackars lilla kattunge, så liten och så rädd. Men du behöver inte vara rädd lilla vän. Vi skall ta med dig in och ta hand om dig. Ge dig mat, klappa dig och kela med dig. Du får det bättre än om du blir kvar här i hönshuset. Så var bara lugn, lilla kattunge, så blir det bra.  2007-07-26.

Tyckte detta papper passade otroligt bra till bilden. Det kommer från PaperHouse och heter Chalk Paw Prints. Jag har sedan bara satt på rubriken, utskuren med Craft Robon i Ariel Rounded Bold-typsnitt och så har jag skrivit journalingen med Zig writer chalk pastel colours-penna. Ramen som matchar väggen finns på papperet.

Kommentarer
Postat av: Ann-louice

En sån söt litte kisse...gulligt med tass avtrycken!
Trevlig 2Advent.

2007-12-09 @ 01:17:46
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se
Postat av: madeleine

vilket underbart papper! och det passar så sanslöst bra med texten! härligt!

2007-12-09 @ 09:10:01
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: stina ~maräng~

Så söt liten kissekatt - och pappret passar ju perfekt!
Du har en liten vinst att få av mig - och ett uppdrag att föra min blogg vidare. Maila mig din adress (du ser min mailadress när du är inloggad och kollar under "kommentarer") så skickar jag vinsten till dig med posten!
Kram! Stina

2007-12-09 @ 18:16:03
URL: http://stinamarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0