Ett litet ord # 29 SLUT

Dumma dumma dumma bredband

Igår när jag skulle ladda upp mitt bidrag till Ett litet ords sista ord SLUT, så fungerade inte vårt bredband. Jag höll på i flera timmar och gick mellan våra 2 datorer, startade om rautern osv, men inget fungerade. Ringa supporten på juldagen, hur stor är chansen DÅ att det kommer igång igen??? När klockan var kvart över 12 gav jag upp och gick och la mig, då var det ju ändå för sent. Kände inte heller att jag kunde sätta mig i bilen och åka drygt 3 mil till sonen för att ladda upp en bild på bloggen.

Men idag fungerar det igen, så jag laddar upp mitt bidrag nu i alla fall, eftersom jag ändå har gjort det.

image274

Upplägget till denna hade jag klart så fort jag såg ordet, jag kunde bara inte hitta någon bild där den där lilla bilen fanns med, så igår gjorde jag en nödlösning och fotade ett annat batteri under en lucka. Tycker sonens kommentar är så klockren, han hade ju så rätt.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja detta bredband......
idag är det väldigt segt här,det är väl trött efter julen :o)
Fräck LO med batteriet.
Synd att du missade...men du ligger iallafall 2:a än.

2007-12-27 @ 12:26:43
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0