Ett litet ord # 25 JAG

Jag fick till en LO med ordet JAG också. Den har jag haft i huvudet några dagar, i alla fall fotona och rubriken.

I kväll fortsatte jag med min föresats att använda gamla papper, men denna gång utgick jag faktiskt från stickersarken som låg överst i min väska jag brukar ha med på scrapträffarna. Arket hade blivit lite vikt i ena kanten, så jag tänkte att jag skulle använda de blommor som blivit vikta.

Med utgångspunkt från dessa rosa blingiga blommor, blev det rött bling-bazill som åkte fram, men det blev lite för häftigt, så då letade jag fram ett gammalt papper med lite rosa i som var vår- försommarlikt och hittade det mönstrade med blommor från ett vårkit av okänt ursprung. Clover ??  Och därpå fanns det små gröna blad så fram med ett Cardstock som var ljust grönt. Ja det blev ett ark från American Craft där det stod Cool i grönt på blått på framsidan. Jag använde den gröna baksidan. Det röda Bazzill-blinget fick bli använt i rubriken. Robban har arbetat igen och typsnittet heter Magneto.

Jag blev väl inte direkt nöjd med den, men det får duga. Jag har ju i alla fall scrappat 2 bilder som skall in i min BOM. DET är bra.

Här kommer den då:

image264

Sen kan man ju undra varför i allsin dar jag skulle välja den rubriken. Den förbaskade låten har snurrat i mitt huvud nu i flera dar, så fort jag tänkt på denna LO.  Det var faktiskt jag som flyttade hemifrån först och min bror fick inte mitt rum, han hade eget!

Denna har jag hållit på att försöka publicera nu i snart en timma. Ibland blir jag SÅ trött på allt vad datorer heter.

Kommentarer
Postat av: Annika Johansson

Grattis till vinsten på stinamarängs blogg! Jag vann jag med!

2007-12-11 @ 21:40:35
URL: http://annjo3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0