Nya leksaker

Ja, alltså inte jag, men kattungarna fick nya leksaker igår. Kunde inte motstå att köpa några "pedagogiska" leksaker när jag var i affären igår, i stället för den papperskasse och lådor, toarullar och annat vi gett dem.

Och de var uppskattade må jag säga.

image142

Här leker Frida (ja, nu heter hon det) med en av 4 bollar med bjällra i. Och Fergusson kom strax efter och tog den från henne. När det låg en annan strax intill! Men tydligen är det roligare att slåss om EN än att ha var sin. Så gör de med allt de får tag i.

Själv har jag målat stämplar igen. Jag håller på och stämplar upp alla mina motiv på A4-papper för en ny förvaring och passar samtidigt på när jag ändå sölar ner stämplarna att stämpla upp några extra motiv som jag målar. Dessutom måste jag idag få klart ett kort till mamma som fyller på måndag, men som vi skall till i morgon lördag. Det är påbörjat, men långtifrån klart.

Ja, och så sitter jag och funderar på vad jag skall göra med ordet TÄNK. Jag tänker och tänker  :-) , men det har låst sig, så till slut får jag väl ta den tråkiga idé jag fick från början. Man har ju tom tisdag på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0