Jodå, jag lever...

..men jag har inte gjort något nytt att visa. Håller i stället på att laminera uppstämplade A4-papper för mina stämplar. De skall få sitta på dessa ark i plastfickor i stället för i CD-fodral. (som inte skall vara bra för EZ-foamet). När jag ändå har stämplat upp motiven på ett vanligt A4, så har jag också stämplat upp några motiv av varje på fotoalbumskartong för att måla.  Jisses så många stämplar jag har när jag kollar igenom riktigt. Och fler kom det i fredags (18 st från Stämpelboden i Alingsås). Och så har jag beställt nästa paket både från Magnolia och hÄnglar & stÄnglar. Hoppas EZ-foamet räcker nu. Jag vill ju montera och testa genast jag får dem. Fotoalbumskartongen är slut i alla fall, så det måste inhandlas nya. Får väl ta en tur till stan, för det lär de inte ha i våran konsumbutik.

Nu är sista dagen innan jobbet börjar igen. Isch, det har ju inte varit någon sommar, hur kan då semester få vara slut? Får se om det är lugnt någon period, så jag kan plocka ut lite fler dagar. Har lite att ta av, både semester och kompdagar.

Nu skall vi se om jag kan få till något till utmaningen i "ett litet ord". Det är BÖRJAN som skall vara klart och inlämnat innan tisdags utgång och så är det en extrautmaning idag med ordet SKRIVA. Jag har en idé till ordet BÖRJAN, gäller bara att jag kan hitta nå´t bra foto till. Även till SKRIVA har jag en idé, om jag bara kan leta upp det som passar till ordet. Hmm, lite hemligt än så länge.

Nä, åter till pysselbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0