Jobbat en vecka - jobbigt!

Ja, nu har fösta "riktiga" veckan efter semester avklarats. Jag jobbade ju en vecka mitt i också, men då hade nog de flesta semester så då var det hyfsat lugnt. Nu denna vecka har det varit MYCKET. Många mail som låg och väntade och många telefonsamtal på måndag som "väntat tills jag var tillbaka på måndag". Dessutom hade jag supporttelefonen 3 dagar (givetvis även måndag) och har varit på möte 1 dag med nära 4 timmars resväg tor. En dag kvar där jag kunde beta av lite mail och annat. Men jisses så mycket det var och är , för jag hann ju såklart inte färdigt med alla. Nästa vecka blir nästan lika rolig, 2 dagar i supporttelefon och 2 dagar möte, också med 4 timmars resa tor.

Lite trögt att det skulle "råka" bli fint väder just på måndag när jag började jobba. RIKTIG sommar!

Jaja, gilla läget heter det väl.

IDAG däremot har jag haft det riktigt trevligt. Vi träffades några ur scrapgänget och satt från ca 10 i morse till 19 i kväll och pysslade i resturangen till närliggande Camping. Vi scrappade, gjorde kort och ja pysslade i största allmänhet. Tog en paus för lunch (goda hamburgare och pommes frites) och sedan en glass- och godis-paus. Hade nog kunnat suttit lite till, men de skulle få dit ett större sällskap och började laga mat och dofterna som kom mot oss då gjorde att magarna började kurra, så vi bröt upp.

Jag har mest fortsatt att stämpla upp mina motiv. Har tagit några av de monterade stämplarna nu. Och sedan målade jag lite. Ville inte dra med mig så mycket grejer som jag behöver för att scrappa, speciellet inte som jag inte hade förberett någonting.

I torsdags kom det nya lilla ordet. Denna gång var det "TIDEN". Det tyckte jag nog var det lättaste ordet hittills. Ordet kom upp medan jag var på jobbet, men idéerna började snurra medan jag satt på lunchen och bläddrade i den nya pandurokatalogen. Så när jag kom hem så gick jag direkt och scrappade sidan klar.  Jag har inte fotat den ännu, men det är ju tid än, så det kommer.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Håller med dig....vi hade det jätte trevligt :o)
Måste vi göra om.

2007-08-26 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0