Grattiskortet borde kommit fram nu

Ja, egentligen borde det ju ha varit framme redan igår, men jag är osäker på om det hann det. Men nu borde det vara framme i alla fall. Om inte så .....


Jeanette, Du får inte läsa längre nu.


image133

Konstigt foto blev det, då det var tidigt på morgonen jag tog det. Magnoliastämplar, lite Primablommor och -blad, rosetten av bast.

Nu har över halva arbetsveckan gått och nästa vecka har jag semester igen. Denna vecka har ju hittills bjudit på lite sol i alla fall, även om det inte varit någon värme. Hoppas att det blir lite sol kvar tills nästa vecka också.

Idag hittade jag en ny webbutik med jättehärliga stämplar.  http://www.stampelboden.se/
Naturligtvis kunde jag inte låta bli att handla, när det dessutom var 25 % på stämplarna denna vecka OCH fraktfritt. Jag har sett en del av stämplarna tidigare och tyckt de var helfräcka. Bl a troll och pirater. Några troll blev det och så några blommor och banderoller/banners. Nu blir det till att vänta på nytt paket med posten.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack så hjärtligt för det underbara kortet.De är såååå gulligt.
Kram Jeanette!!

2007-08-01 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0