Marknad i Ed o sista träffen på terminen

Idag har vi varit på marknad i Ed. Där hittade jag lite fynd till scrap-bookingen. Dels 2 nystan garn för 10 kronor styck. Riktigt fina med rufsbollar på.

Dessutom var "masthugget" från Göteborg där och sålde stansar, papper mm. Jag köpte kuvert med blom-mönster på samt lite fina papper att ha till kort, eftersom de visst inte var syrafria.

Sedan hittade jag plastfickor som egentligen skall vara att förvara LP-skivor i. Dessa såldes för 1,50/st. Jag tror de blir bra att förvara LO-idér med foton och papper i. Jag har dem i A4-mappar nu, men då kan jag inte ha de papper jag planerat i samma mapp.


I onsdags var sista gången för terminen som vi träffades och scrappade hela gänget. Jag kom direkt från kurs i Göteborg, så jag hade inte med mig något material alls, bara några foton och papper till dem. Men det blev i alla fall en LO, trots att jag var sen och allt. Rubriken gjorde jag dock när jag kom hem eftersom den är gjord med Craft Robon, som jag inte kunde släpa med mig tillsammans med datorn hela dagen.

image23

Här är den. Det är Kenneths första möte med sin första kusin på min sida. OJ, vad tiden går, 21 år som bara försvann, nu är de där två små pojkarna elektriker och långtradarchaufför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0