Lite LO:S som jag äntligen fått foton på.

K-märkt (Calvins automater)
image3

image4
Denna dubbel LO är om de varuautomater som faktiskt finns i bruk i grannförsamlingen. Lite coolt att det fortfarande på 2000-talet går att köpa smågodis och liknande i varuautomater utomhus.

Gamla klockor
image10

image11

Denna dubbel LO handlar om de klockor vi har. Den första "följde med huset" som vi köpte av mina svärföräldrar. Svårmor cyklade och köpte denna i närmsta samhälle 2 mil bort, på 1930-talet.

Den andra har jag fått av farmor och farfar. De hade en liknande amerikaklocka i sitt kök och köpte 5 till så att alla barn och barnbarn skulle få var sin. På LO:n står det 2 st men efter koll med min faster visade det sig att de köpte 5 till.

Vilde Ville

image12

Den här gjorde jag i fjol. Det är på min bror och hans hund Ville. Han är döpt till Bay of Fundys Vilde Ville och han gör verkligen skäl för sitt namn. Han är en tollare och hur söt som helst när han är stilla.


Team Sweden
image13
Denna gjorde jag i lördags på scrappträffen. Färgen blev knäpp när jag fotade, den är inte så blå på riktigt. När jag gjorde den hade jag inte datum på när fotona var tagna, men Kenneth är knappt 2,5 månad på bilderna.
Är han inte söt.

Något landslag blev det inte, men min nu drygt 25-årige son blev en duktig elektriker som gör sina föräldrar stolta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0