Lite Layouter jag gjort.

image1

Först en skiss som jag gjort till scrappträff vi hade förra helgen. Jag var med och ordnade detta och cirka 35 tjejer hölls inomhus i det vackra vädret och scrappade och hade kul.

image2

Jag hann faktiskt med att göra en egen tolkning av min skiss. Det fick bli på vår hund då.

Ser att det är blänk i bilderna jag tagit. Orkade inte ta dem ur plastfickan, då dekorationerna bråkade med mig.

Nu finns ingen av dem kvar längre, så det är skönt att ha en massa foton på dem. Kan nog nästan göra ett helt album med bara våra djur och då har vi ändå bara haft en hund och en katt (och 2 katter som nästan bara hälsade på innan de försvann på äventyr som okastrerade hanketter gör) Sedan finns det förstås en massa bilder på fåren vi hade. Inte de heller finns kvar längre.

Jag skall nog när jag tänker på det faktiskt GÖRA ett album med bara djur. Det finns i alla fall material att utgå ifrån.

Men det får bli ett långtidsprojekt. Jag har SÅ många bilder med allt möjligt som väntar på att bli scrappade.

Har några till som är klara, men inte fotade ännu. Får försöka fixa det, så jag äntligen får in lite alster på denna sida. Ingen idé att ha en blogg om den inte används :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilka fina LO du gjort! Kul att du fått igång bloggen!

2007-04-21 @ 06:46:58
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0