Fler LO:s

Här kommer några till LO:S som jag fotogreferat idag.

image14


image15

De här 2 gjorde jag i somras. Det är mormor och morfar och deras 3 äldsta barn som var hos fotografen 1940. Dessa foton har jag lånat och scannat av. Mamma är mittenflickan av dessa.

image16

Det här fotot har jag lånat ur mormors album. Det är på hennes syster Hulda f 1900. Vi alla kusiner kallade henne Moster Hulda vi också, liksom våra mammor gjorde. Det var lite spännande att ändra fotomatta fram och tillbaka, det gjorde verkligen om hur man såg fotot. Denna gjordes också förra sommaren på en träff jag var på då.


image17

Den här gjorde jag i januari. Det handlar om när jag körde på en stock som låg i dikeskanten och kraschade bilen. Kom på rubriken och att jag skulle sätta brads och ögon några dagar efter jag gjort den, därför  fick jag klämma in den lite trångt emellan fotona.

image21


Det här fotot gillar jag. Vi fick det av mormor i julklapp 2002. LO:n är gjord efter Helenes skiss i Scrapbooking mm. Men jag gjorde den inte när jag fick skissen utan sedan när det visades upp LO:s som var gjorda utifrån skissen kom jag på att jag skulle göra denna. Då hade jag också fått knapparna från mormors samlingar. Är faktiskt riktigt nöjd med den.

image20

Här är den första LO jag gjort med rubrik utskuren med min nya leksak Craft Robo II. Den gjorde jag i onsdags. Vår scrapträff blev inställd så jag åkte hem och fortsatte leka med "Robban".
Så nu har jag börjat på med album till sonen också. 2 LO:s gjorda. Det är väl en början  :-)

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej visste inte att du hade en blogg.Nu kan jag ju hålla koll på vad du pysslar med under sommaren också när vi inte ses varje vecka.

2007-04-23 @ 14:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0