Julen är över

Julen är över och jag är ledig i mellandagarna. Tomten kom med pengar. Har inte riktigt bestämt ännu vad jag skall köpa för dem. Kanske blir det scrapp-saker för dem (också).

Idag har jag pysslat lite, har stansat ut en massa Quickutz som jag lägger i lager tills jag behöver. Inte bokstäver, eftersom där måste man nog matcha med papperet man håller på  med, men djur och annat som inte kan göras i så värst många olika färger.

Jag fick  idag med posten äntligen 2 dies som jag köpt i början av december på Tradera, väntar på en till.

Sedan har jag ett paket från USA på väg också, men det har nog inte lämnat USA ännu, som det verkar. Sist jag kollade (igår) var det i Texas. Däri finns ett Vixen-alfabet med tillbehör bl a.

Vi skulle ha åkt och handlat idag, men jag orkar inte riktigt gå så mycket på mitt ben ännu, efter att jag trampade snett för 1 1/2 vecka sedan. Gubben får åka in till byn och handla det viktigaste i stället.

Jag fortsätter med mitt pyssel, kanske orkar jag även röja undan lite uppe i pysselrummet, så jag kan komma tilbaka till mitt skrivbord i stället för att använda gubbens. Han är inte så nöjd med det, kommer ju inte åt datorn.

Gott Nytt År om jag inte återkommer innan dess.

Kommentarer
Postat av: Annika

Väntar på att du skall hitta tillbaka till ditt pysselbord så att vi får se lite alster här på nätet !

2007-01-02 @ 15:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0